DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> دیونتم من!!!!!!!!


شهرشیشه ایی

                                          یه چیزی بشکنه فقط  ، اونم طلسم ما باشه

 

                                           یعنی میشه تو دفترش یه لحظه اسم ما باشه؟

 

میگی نمیشه ولی من ، همش میگم خدا کنه

 

 یعنی میشه فقط یه بار خدا به ما نگا کنه؟

 

تکیه کلام تو بازم ، من میمیرم برات باشه؟

 

 یعنی میشه که جای من فقط روی چشات باشه؟

 

درست مثه تولدم ، درست مثه تولدت

 

 یعنی میشه با هم باشیم من و خدامون و خودت؟

 

دوباره عاشقم بشه اون دل مثل رودخونت

 

 یعنی میشه بازم بگی دیوونتم من ، دیوونت؟

 

یه خواب راحت بکنیم ، یه آه راحت بکشیم

 

 یعنی میشه با هم واسه خوشبختی زحمت بکشیم؟

 

هر کی برای اون یکی درست مثه فرشته شه

 

 یعنی میشه که دستامون با هم مثه یه رشته شه؟

 

چرا تا حالا نشده ، شاید گناه من باشه

 

 یعنی میشه که شونه هات فقط پناه من باشه؟

 

کاشکی بدونم چقـَدَرباید مکافات بکشم

 

 یعنی میشه شب بشینم دست روی موهات بکشم؟

 

به آرزوهاش برسه هر کی که دوری بکشه؟

 

 یعنی میشه خوشی بیاد دور ما توری بکشه؟

 

مهم فقط رسیدنه ، حتی اگه کم برسیم

 

یعنی میشه که ما دو تا یه روزی به هم برسیم؟



نظرات شما عزیزان:

شقایق
ساعت19:21---10 بهمن 1390
سلاااااااااااام نسرین جون اجی خوشگل خودم!!!!!چطوری؟اجی لینکت کردم...با هر اسمی راحت بودی لینکم کن!!سپاسگزارم که سر زدی عزیییییییییییزم

مصطفی
ساعت20:00---8 بهمن 1390
اخی عاشق شدی؟؟؟؟؟؟؟



کلبه تنهایی
ساعت18:16---7 بهمن 1390
هستم تا هستی ، هستم تا در کنارم هستی ، هستم تا لحظه ای که در قلبت باشم ، محال است بی تو حتی یک لحظه نیز زنده باشم !

شما لینک شدی.....
پاسخ:مررررررررسی گلم خودتم لینک کن عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 7 / 11 / 1390برچسب:,| ساعت 5:16 بعد از ظهر| توسط نـــسرین| |


قالب رایگان وبلاگ کد آهنگ